.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را در مازندران نمی دهیم
مدیر امور شعب بانک ملی مازندران گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی به علت کمبود نقدینگی در استان تعطیل شود.

در سال گذشته در حدود ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش جدید به واحدهای تولیدی اختصاص داده‌شده و همچنین در حال حاضر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی تعلق گرفت درواقع با توجه به تقاضای واحدهای تولیدکننده این تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

ویسی در ادامه با اشاره به بودجه‌بندی طرح‌های نیمه‌تمام واحدهای تولیدی بیان داشت: شعبات بانکی به طرح‌های نیمه‌تمامی که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد دارند تسهیلات بانکی اختصاص می‌دهد لذا بودجه‌بندی این طرح‌ها به‌عنوان اولویت در دستور کار قرار دارد.

خودداری شبکه بانکی از تملیک واحدهای تولیدی

وی بابیان خودداری شبکه بانکی از تملیک واحدهای تولیدی تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته شبکه بانکی با هماهنگی‌های انجام‌شده جهت حمایت از بخش تولیدی از تملیک شرکت‌های شهرک صنعتی خودداری کردند.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران اضافه کرد: واحدهای فعال اقتصادی جهت گردش حساب مالی در شبکه‌های بانکی بازپرداخت‌ها را به بانک‌ها برگردانند چراکه می‌توانند از اعتبار در اختیار بانک مجدداً استفاده کنند درواقع با این گردش مالی شاهد اقتصاد پویا در سطح شرکت‌های استان و شبکه بانکی خواهیم بود.

ویسی با اشاره به کاهش نرخ سود تسهیلات واحدهای تولیدی استان بیان کرد: برای راندمان مناسب واحدهای تولیدی وخدماتی به دنبال کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی افزایش ظرفیت‌ها هستیم چراکه با کاهش نرخ سود و بازپرداخت به‌موقع تسهیلات قطعاً شکوفایی وتحولات عظیمی در واحد تولید به ارمغان آورده می‌شود.

به گفته وی سال گذشته با توجه به انقباضی بودن شبکه بانکی واحدهای تولیدی شاهد افزایش ۱۲ درصدی تسهیلات بانکی هم در بخش بازپرداخت هم در بخش پرداخت در شهرک‌های صنعتی روبرو بود، همچنین در برنامه امسال هم بانک ملی با جدیت کار واحدهای تولیدی را نهایی و سرمایه در گردش لازم را تعبیه کرده است و درواقع تسهیلات بانکی به واحدهای  تولیدی فعال و متقاضی تعلق می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.